Hanımlar bende 8+2 haftalık hamileyim 10 gün önce çok kötü nezle oldum sanıyordum sürekli uyudum halsizliğim oldu ve çok üşüdüm geceleri kuru öksürük oldu ama hiç covid aklıma gelmedi bağışıklığım düştü diye düşündüm covid aklıma bile gelmedi benim şikayetlerim geçti derken eşim koku almıyorum dedi test yaptırmaya gitti 😥 bebeğe birsey olmamıştır inşallah etrafınızda covid olup doğum yapan oldu mu hiç doktorlar birsey söyledi mi