Miniklerim03 İdrar yolu enfeksiyonu cıktı bugun sonuclarda mantar bastan beri var erken doğuma sebep olurmu bilgisi olan varmı ? Yada böyle bişey yasayan?
Kaderrr Miniklerim03 olcağını hiç zannetmiyorum bende mantar hep vardı şu an 39+2 olduk gelen giden yok 😂
brglazgn Bildiğim kadarıyla oluyor tedavi edilmez ise dikkat etmen lazım bol su ve kontrollerini ihmal etme doktorun ilaç verecektir illa ki kontrol altında olunca sorun olmaz için rahat olsun 🤗
Miniklerim03 FatmaBaKsdrmez evet fitil verdi mantar için ama enfeksiyon yeni belirdi kontrole gdemedm daha kasılmalar için magnezyum bide kan hapı vitamin hepdinden verdi
SelinzgrSgan Bana ebe ve hemşire mantar ve idrarda problem varsa normal doğum tehlikeli demişti bebeğe bulasma ihtimali yüzündenmiş
Miniklerim03 SelinzgrSgan ilk doğumumdada vardı aynı sorunlar ama bu kadar dğildi normal oldu cok şükür bişy olmadı inş bundada olmaz
Esraabyt Bende var kaç haftadan beri geçmek bılmıyor 😧 tam gecıyo yıne başlıyo ve rahım kısalıgını başlatmış mantar 29 haftadan bu yana erken doğum rıskım var suan rahmın boyutu inle gözükmüyor 34 olduk cok şükür ama kanalda bebegım heran gelebılır dıyolar 😑🙄😃
SelinzgrSgan Miniklerim03 inşAllah olmaz canım net bi bilgim yok bu konuda fakat çatı muayenesinden sonra ebe öle demişti bana o yüzden dedim ❤️