Mavininannesiseyda 39 haftaligim tam olarak 3100 Gr 51 cm mis bebeğim sagligi iyi çok şükür ama üç buvuk olsaydı en azından 🥰
mmavi Mavininannesiseyda bebeginiz saglikliymis ve kg -boyu gayet iyi bence kuruntu etmeyin. Saglikla alin kucaginiza.🙏🏻
Susam1 Mavininannesiseyda yani buna kararı sen veremiyorsun o yüzden sağlıklı olduğuna şükredeceksin ✌️ benimde bebeğimin yapısal küçüklüğü var oda minik doğacak sağlıklı olsunda küçük olması sorun değil büyütürüz hemencecik 🤗
HavvaMerve Mavininannesiseyda Gayet iyi canım sağlıklı olsun da benim kızım 2.200dü hemen topladı ve tosuncuk olmuştu ☺️🥰
Yorgunanne13 Mavininannesiseyda kız gayet iyi 41+3 de doğum yaptım erkekti bebeğim 3190gr 50 cm boy doğdu🥰
Hafise Mavininannesiseyda 3500 olunca noluyo anlamıyorum saglıksız olmasından sa normal kiloda olması cok cok daha iyi
[silindi] Mavininannesiseyda ben 40i doldurup 3030 dogum yaptim 😊 sonradan bebeklik doneminde tosuncuk olsa da smdi yine citipiti bir kiz😊
2cocuk1kediannesi Birazdan linçlenmeye başlarsınız muhtemelen😅 bebeğinizin kilosu gayet güzel annesi hiç üzme kendini. Boyuda gayet iyi. İnşallah doğunca hemen dahada Çok toparlar kendini