yavrugeyikinannesi Ben hiç süt içmezdim halada içmiyorum çok nadir,Ayran yoğurt falan da arada. Her sabah yumurta yerim ama 😂 tavuk ve etten tiksindim et biraz biraz yemeye başladım ama tavuk asla yiyemiyorum. Her hafta balık yerim. Sulu yemeklerlede pek aram yoktur zaten sevdiklerimden de tiksindim 😣soğandanda tiksindim sulu yemeklere koymuyorum öyle yemeye çalışıyorum yani şöyle bakınca hiç birşey yemiyormuşum ben 🤦🏻♀️ Kendimi düzeltmem kazım bebiş için katlanmak zorundayız sağlıklı olsunlarda inşallah 🤲🏻