Zumrairmak bende sıkıntılar yaşıyorum karaciğer enzimleri yikseliyornkolestaz şüphem var tekrar goruncem doktora .kilo verdim veriyorum yediğim içtiğine dikkat ediyorum fakat gebelikte olabilirmiş.insalalh bebeğimi saglik la alabilirim kucağıma.geri kalan herşeye katlanmaya çalışıyorum.oyle halsiz bitkin yapıyor kinanlaranam.ama duam bebeğimle allh büyük inancını kaybetme.bol bol dua edelim yavrularimiza🥰🌸😊🙏