Minigimm0611 Beyazzzzz Hiç farketmiyor yemesemde kıpırdamadan durmuyor bu cocuk 18-20 saat uyuyorlarmıs sözde nasıl uyuyor anlamadım 🤷♀️
Mercimektanesisb Bubuseli hahaha aynı ben 😂 zaten tatlıyı da hiç sevmem acı ya da ekşi yedimde çok fazlasıyla hareketlilik hissediyorum 🙈 detaylı ultrason günü 2 çikolata yememe rağmen hareket ettiremedim keşke ekşi yeseymişim 😀
beybikos Bubuseli Benimki de ekşi yiyince hareket ediyor. Ben çok severim.ama o sevdiği için mi hareket ediyor rahatsız mı oluyor onu çözemedim. 😁
Kubrakorkut depsizoo benimde hatta dokunuyorum yok ne yapsam hiç oynamiyo kendiliğinden oynuyo hiç ben istediğim zmn oynadığı ni görmedim kaç haftalık siniz
Almi4134 Mercimektanesisb benim bebeğim kontrollerde hic oynamıyor bi ara kafama takıp doktora sormuştum bosver annesi ölçüsünü guzel alırız demişti dkdk cinsiyet seysinde de karnıma ultrason cihazıyla vurdurmustu hafiften bebek oynasın diye. Benimki çok uyuşuk sksks
Sibelbekler Beyazzzzz sakız ve meyvesuyuna hareketleniyor o yüzden ultrasona gitmeden ağzıma sakız atarım 😌🎀
Minik-anne-12 Beyazzzzz hemde nasılll hareketleniyor 🙈 bazen böyle hareket etmiyo hemen tatlı bişi yiyorum ben burdayım sinyali veriyor 😂😂😂