anneadayi-34 hayır özelde oldum doktorum amaliyatımdan yarım saat sonra geldi agrın olacak sakın cekme iğne yapın dceksin dedi hocam hafif kasıkta agrı var gibi ama olsun drdim hayıır agrı cekmiceksin hrmrn hastaya iğne dedi hemşiresine ve her 4 saatte bi iğne yaptrdım agrı acı bilmedim gece 12 de yemeğim geldi 1 sonta cıktı ve ilk kalkışımı yaptım sonra hiç durmadan sabaha kadar yürüdüm ertesi günde aynı şekilde yürüdüm eve geldim yemeğimi yaptım çünkü eşim benden başka kimseden yemek yemedi bidahada yatamadım sana tavsiyem sakın yatıyım finleneyim deme ve bebeğine kendin bak canım kimseye emanet etme zatrn 9 ay onu bekliyosun doy kuzuna doymak mümkün degil zatende🤲🏻😍