Ben doktorumla konuştum. 3 defa pcr vermistim sağlık çalışanıyım zaten korkulacak bir sey degil. Sezeryan yada normal farketmez test yapılıyor ki ona göre kendilerini ve sizi korumak icin. Dayımın esi acil dogum sebebiyle hastabeye zor yetisti ve sezeryan oldu hic bir belirtisi yokken pozitiflermis. Anneyi hastanede tuttular bir süre. Bebek anneden önce eve gönderildi. Duruma hazırlıklı olun diye söylüyorum çünkü böyle bir sey aklımıza gelmemisti annesi il dışından bebege bakmaya zor yetismisti.