Sinemm63 Hanımlar 31 haftalık gebeyim ama iştahım sıfır yemek yiyemiyorum doğru düzgün şimdiye kadar sıkıntı yoktu 7 aya girdigimden böyle sizde iştahlar nasıl normalmi sizce
Susu41 Bende öyleyim kamçn tahlili yaptırdım b12 ve kalsiyum düşük çıktı ondan diye düşünüyorum haftasonu girdi doktora gösteremedim, bebek büyüdükce depolar boşalıyo galiba 😃isterseniz bi baktırın sizde kızlar