Ozlemdlvn Haftamda 3 gün önce daha önce düşüğüm olduğu için tedbir amaçlı serklaj oldum. Ameliyatın ikinci günü covid testim pozitif çıktı vücut ağrım ve kasık ağrım var bu durumda covid rahat atlatan var mı acaba