ButterflyBal aman arkadaşım ben şoktan pilastik mavi çiçekli terlik aldım hastanede onu giyip eve gelirken atacağım 8 liraydı . Kibar bir şey aynı zamanda . Süslü terlikleri hastanede giyip eve getirip yıkamak saçma geliyor bana . Birde çok tüketim çılgını olduk hepimiz yeni doğum adetleri aman şu eksik olmasın aman herkes bunu yapıyor bende yapayım . Ben kendimi frenledim bu konuda 😁 akışına bıraktım biraz