Sumeyye05 evet tamamlayıcı sigortam var Normalde muayene ve tahlilleri para vermiyorum ama detaylı farklı. Yıldız hanım detaylı yapmıyor, perinatolog yapması gerekiyor detaylıyı, Medical’de sadece Sebiha Hanım yapıyor, başka hastanelerde altarnetifler var. Mutlaka detaylı diye belirtin görüşürken ve bana Sebih Hanım benden bir sonraki randevuyu da kapattırdı detaylı için. Yani randevu aldım, aşağıda danışmada benden sonraki randevu için de kendi adımı yazdırdım onu da sorun derim. Normal muayeneden uzun sürecek çünkü.