Melikem-91 canim en azinda doktora tekrar gittiğinde bir yorum yapar benim de cok lanamam oldu fırsat buldukça yattım ama yemek için tabii ki kalktim. Her kanama aynı olmuyor kiminin bebegi konumu asagida oluyor. Kiminin asiri derecede kanaması oluyor benim cok cok azdı kalkıp yemeğimi yaptim. Ama 3 ay kendimi korudum oyle temizlik falan yaparken yormadim. Kimi zaman esim kimo zaman ben ama bebegimden kiymetli degil ya kalkmam vir aycik nolacak :) benim.5. Haftada gelmişti kanamam toz pembeyi cok az. Sonrası hep kahverengi doktor eski kanamalar dedi :)