Mihribancglr Isparta’da eğitim alırken yanına gitmiştim birkaç kere, sınıfı piyade olduğu için orasının da olma ihtimali yüksek. Bakalım nasibimizde neresi olursa 😍 sağlıkla gelsin minikler inşallah, nasipleri ile geliyorlar bakalım ne gibi güzel günler bizim olacak 🐣