ebrucan Allah acil sifa versin cok iyi bilirim kokusunu daha cekemeden hastaneye yatirmayi bende kizimi ilk hafta hastaneye yatirdim ayni sekilde morardi hastaneye zor attik kendimizi cunku kaynnam sancisini keser diye sadece anne sutu emen bebegime zeytin yagi verdi oda nefessiz kaldi ayy Allah kimseye cektrmesn bu ani simdi cok saglikli 3 yasinda kizim insallah sizin bebeginizde sag salim doner kucaginiza bu mubarek cuma gunun hurmetine