Pemberuyalar toplumda hala böyle bir ayrım var maalesef , mutlaka bi yorum yapıyorlar sağlıklı olsun demekten önce cinsiyeti merak ediyorlar ve kendilerince kiz olsa erkek olsaydı keşke , erkek olsa keşke kız olsaydı diyebiliyorlar maalesef bu bence anne babayı asıl etkileyen.
valla benim 10 senedir çocuğu olmayan arkadaşım vardı defalarca tedaviler denemiş biri o bile bana cinsiyet konusunda yorum yapabildi ağzım açık kalmıştı 😳 insanlar ilginç