Buseylcn Dün gece kanamam oldu 6 haftalık hamileyim iğne yapıldı ve Progestan ilacı verdi doktor. Kanama miktarı çoğalırsa tekrar gitmemi söyledi kanamam sabah yine çok az vardı şuan yok ama karın ağrım var gitmeli miyim yoksa normal midir
Almi4134 Buseylcn canim doktora git mutlaka kontrolünü aksatma. Benim de 5. Hafta toz pembe bir kanamam oldu ve sonra kahverengi şeklinde devam etti kahverengi olunca korkma diyorlar. Ama sen yine de git bir doktora ben o haftadan beri progestan kullanıyorum 15. Haftadayiz
Buseylcn Almi4134 banada o ilacı verdi eğer kanaman artarsa gel dedi kanaman olmazsa gelmene gerek yok dedi karnım ağrıdığı için de emin olamadım korkmuyo değilim
Almi4134 Buseylcn kanama olunca benim de cok ağrım oluyordu. Yani boyle aklin karisacagina bence randevu alıp doktoruna git. Benim son haftalarda dışarı vurmayan kanamalarım vardı. Cok uğraştım ama aukue Rabbime bebekim benimle kalmayı tercih etti :)