Derya1503 Hanımlar merhaba. Özeldeki doktorum benden açlık tokluk tahlili istedi. Sağlıkocağına gittim tokluğa bakamıyoruz dediler. Devlet hastanesinde yapılabilir mi her ikiside ? Saat kaça randevu almam gerekiyor ?
Sulee_ Derya1503 evet dahiliyeye randevu alip sabaha ac karna gidin söyleyin yapıyorlar ben her ay veriyorum kan dahiliyeye önce açken veriyorsun sonra birseyler yiyip 2 saat sonra kan veriyorsun
Shdsnmz Derya1503 Canım sabah saatlerine al çünkü açlık kan şekeri için gece 12 den sonra birşey yememen gerekiyor ve sabah saatlerinde verilmesi lazım, açlık kan şekeri alındıktan sonra birşeyler yiyip 2 saat sonrada tokluk kan şekeri veriyorsun .