Betfer Eşimle baza kaldırdık o bırakınca ağır oldu . Tutmadım 5 6 saniye tuttum . Biraz ağrıdı ama şuan ağrım yok sizce sorun olmuş mudur?
HavvaMerve Betfer Aklına kötü getirme ama eğer agrın yada kanaman olursa hemen git baza kaldırmak ne doktorum bana lavabo harici ayağı kalkma demişti 🤦🏻♀️ Çok dikkat et kendine özellikle ilk zamanlar da
bademsekeri42 Betfer Bu haftalarda çok dikkatli olman lazım canım . Ağrın sızın var mı kasıklarda falan yada kanama lekelenme gibi takip et kendini bu duurmlar olursa hemen doktoruna başvur
bademsekeri42 Betfer Aslında ilk haftalarda adet ağrısı gibi hafif ağrı normal diyolar . Bizde odayı taşıycaz ama eşim izin vermiyo bi aksilik olır diye 23. Haftdayım sende dikkat et kendi vücudunu dinle inşallah bişey olmaz