Merhaba kızlarrr🤗🤗 Bugün 23. Hafta olduk fakat 1-2 haftadır hissettiğim hareketler bir iki gündür yok. Hareketleri hissettmek için değişik yollar deniyorum fakat bir kaç kere çok az hissettim sabki. Sakin sakin davranması normal mi? Yoksa bir sıkıntı olabilir mi? Yorumlarınıza ihtiyacım var 🥰