Lulemom Kızlar 22+4 deyim bebeğimin hareketlerini ben hissediyorum ama eşim hissedemiyor 😄 bazen elimi koyduğumda aslında ben içerden de hissettiğim için mi bilmiyorum elimle hissediyo gibiyim. Ama eşim anlamıyo. Kaçıncı haftada dışardan da hissedilir acaba 🤔
asyahumam Lulemom 2 haftaya hisseder cnm 🤗 ben 24um şimdi kızımızın canı isterse dışardan hissediliyor 😂 keyfi yeterse tabiii sürekli değil
Buketkucuk Lulemom bizimkiler 22.haftamda dışarıdan hissediyorlardı ama her gebelik bir olmuyor ben bebeğimin hareketlerini ilk 16.haftamda hissetmiştim👻🙊
kalbimin_cicegi Ben şuan 16. Haftadayım 2 gebeliğim ama bebek toplanıyor ve olduğu yere hafif bastırınca kafasını hissedebiliyoruz eşim de hissetti hatta 😂
Mgs21715 Lulemom 22.haftalarda hareket ederken eşimi cagiriyordum, eşim elini koyar koymaz duruyordu 😀23 ten sonra falan artık eşimde hissetmeye başladı 🥰 şimdi dışardan hareket edince farkediliyor,25. Haftamizdayiz 😍
Varol123 Lulemom bizim haftamiz ayni canim ben hissediyorum eşimde hissediyo elini koyunca sizin esinizde zamanla hissedecektir
Minigimm0611 Lulemom Ben 15te 18dede eşim elini koyunca hissetmişti ama kişiden kişiye değişiyor tabi bu durum.