YagmurCanB Korona kaptığım sürede tat ve koku kaybı yaşadım ve halen bu duyularımı kazanmış değilim zeytin yaprağı çayının iyi geldiğini söylüyorlar zararı varmı acaba ?
Hayalhira YagmurCanB hamilelikte zararı varmı bilmiyorum ama coronaya tek iyi gelen zeytin yaprağı çayı onu biliyorum
Mom2525 YagmurCanB udihindi yağı var tüketilecek olarak Koklamaniz ve solumaniz için de kekik yağı ile tütsü ya da buhar yapabilirsiniz kekik yağı kokuyu geri getiriyo