VildanTatarSeven el ve ayaktaki kaşıntı kolestaz olabilir diye tehlikeli deniyor safra kesesi ile alakalı tehlikeli bir durummuş ben de kaşınıyorum ve sadece el ayak ama doktoruma sordugumda yediklerime dikkat etmemi söyledi o kadar kolestazdam bahsetmedi bile