Kızlar merhaba aranıza yeni katıldım benim 4 düşükten sonra genetik testte pıhtılaşma çıktı bu arada bir sağlıklı kızım var 6 yaşında bu ay femera =çatlatma iğnesiyle gebe kaldım ilk hcg değerim 168 çıktı ikinci 229′80 dr yavaş ilerlediğini ya dış gebelik yada sağlıklı gebelik olmadığını söyledi iki gün sonraya tekrar test istedi bu durumu yaşayıp sağlıklı gebelik geçirenler var mı