kubrads01 Şu an eşinin görevi gereği Diyarbakır’da bulunan arkadaşım Diyarbakır Özel Memorial Hastanesi’nde doğum yaptı. Doktorunun adını tam anımsayamadım şu an ama erkekti. Hastaneden de aşırı memnundu ki zaten özel hastaneler sıralamasında ilk 5′e giren bir hastane. Bulunduğu ilden ötürü batıya kıyasla ücretleri çok daha uygun sezaryen doğuma 2500 lira gibi bir ücret ödemişlerdi,ertesi güne ayaklandı ve dikiş izi yok neredeyse doktorunun cerrahi eli de çok başarılıymış,bilginize🤗