Merhaba kızlar bu uygulamayı yaklaşık 3 yıldır silip yüklüyorum çünkü 4 gebelik kaybım var pıhtılaşma yüzünden bugünde erken testlerden yaptım ilk idrarım değil ama yarın regli olmam gerekiyor 28 günde bi regli oluyorum bazen bi kaç gün gecikiyorum sizce var mı burda bir silik çizgi hayal mi görüyorum sizce hamile olabilir miyim?
