YnSbL kızlar sabah nisanim geldi 2 cm lik acilmam oldu suana kadar 4 cm oldu yatisim yapildi cok korkuyorum doğum olursa kuveze alirlarmi
GecesMom Alınmaz allahın izniyle :) 36-40 arası normal beklenen zaman oluyor erken değil o yüzden alınmaz iyi düşünün ki iyi olsun Allah yardımcınız olsun bir avazda kurtulun inşallah ☺️🙏🏻
Furkan35 Arkadaşım Ocak ayında tam 36 haftalıkken doğum yaptı, sezeryan yaptı. yüksek tansiyon sebebiyle. 2900 gram doğdu bebeği. küvezde de kalmadı , ciğer gelişimi de tamamlamıştı bebek , çok geçmiş olsun. İyi düşünün iyi olsun