Merhaba canlar bi tane kızım var ona ismini ben koydum eşim hiç karışmaz sağolsun şimdi 2. Çocuğumuzu bekliyoruz yine karışmadı isim konusunda benim aklımda ille bu olcak isim yoktu zaten geçen gün kuzey olsunmu cnm dedi bende bişey diyemedim çnkü herşeyime saygı gösteriyo çok şükür aklıma takılan ismin pek bi anlamı yok günaha girme durumundan çekiniyorum sizce ne yapmalıyım eşimide kırmak istemiyorum