Ssezen
Ben radyoloji teknikeriyim ozel hastanede calistigim icin malesef gebelik izni kullanamiyorum sadece kamuda gecerliymis mumkun oldugunca dikkat etmeye calisiyorum cevremde bir suru covidli personel vardi ( diger radyoloji teknikerleri mesai arkadaslarim bile covid oldular ) cok sukur bana bulasmadi. Ellerim artik dezenfektandan, kolonyadan yara oldu.
Asi sirasi size geldiginde e nabiza girdiginizde hemen orda “ covid 19 asi durumu ” yaziyo ona tiklayin aciklama var zaten anasayfada ayrica size mesaj atiyor saglik bakanligi oncelikli gruplar icerisindesiniz diye.
Ben malesef aşımi olamadim aşı olucakken hamile oldugumu ogrendim kadin dogumcular tavsiye etmiyor aşıyi cunku uzun vadede bebege etkisi bilinmediginden tamamen sorumlulugu aileye birakiyorlar . Ama bu mutasyonlu olan hamilelerde daha agr etkiler gosteriyor dikkatli olun pek disari cikmayin . Bazi ulkelerde hamilelik kararinizi erteleyin diye aciklamalar bile cikti.
Bizim hastaneye gelen 10 hastadan 5i pozitif cikiyo . 1 haftada 1o dan fazla arkadasim pozitif cikti lutfen sizlerde dikkatli olun vitaminlerinizi ihmal etmeyn bol bol meyve tuketin 😔🙏🏻
Ve şunu eklemek istiyorum benim aşım hala daha gecerli ama bebegime birsey olur korkusuyla olamiyorum olmayida dusunmuyorum bilimsel bir aciklamasi sonucu yok cunku etkilerinin . Allah yardimcimiz olsun.