Kızlar şuan 14+2 haftalık hamileyim 11 haftalıkken doktor USG de erkeğe benzettiğini söyledi 14. hafta da gittiğimizde bebek secde pozisyonundaydı arkası dönüktü doktor bacağının arasında bir çıkıntı var Ama pipi mi kordon mu bilemiyorum dedi %90 ben kıza benzettim ama %100 kız diyemem tam görmeden dedi 17. haftada gelin tekrar bakalım dedi
Başına böyle bir şey gelen var mı ? Acil cevap lütfen 🙏🏻