Sedakayagrbz Kizlar merhaba ben 22+4 günlük hamileyim bebegimin hareketlerini cogu zaman kasiklarimda hissediyorum bu normalmi sizlerdemi öyle hissediyorsunuz birde ne zaman dışardan gözle görülür sekilde hissetmeye basladiniz ?
Omerhatice Sedakayagrbz 24 den 25 den sonra disardan görünmeye başlıyor canim Allahn izniyle Oralarda hissetmen normal ben 1gun sonra 30 hafta olacağım hala bazen kasiklarimda hissediyorum hele mesaneme vurduğunda oyle net hissediyorum ki aha açılın geliyor diyorum 😁😁 su an mesela ayni anda hem kaburdama hem kasiklarima doğru vuruyor bazen canımı yakıyor oturamıyorum düzgün bi sağa bi sola dönüp duruyorum 🤗
Sedakayagrbz Omerhatice büyüdükçe boyu uzadıkça yukarilardada hissediliyor demekki 🤗 mesaneye benimde bazen vuruyor saniyelik tuvaletim gelmiş gibi hssediyorum sonra gidiyor 🤭 saglikla kucagimiza alalim insAllah miniklerimizi 🙏🏻