Kizlar cok az kaldi asiri heyecanliyim. Doktorum Normal Dogum dedi zaten bi engel olmadigi sürece Normal Dogum istemistim toparlanmasi daha iyi diye. Ilk Dogumum olucak. Insallah hayirlisiyla aliriz hepimiz bebeklerimizi kucagimiza ❤️ Basi asagdaymis. Hatta doktor suyun gelir de dogrursan hic bir problem olmaz bir hafta daha dayan dedi 😅 ama insallah tam gününde gelir. Sanirim henüz ani bir dogum sancisina hazir degilim 😅 Kendimi 29 Güne odakladim önce gelirse panik yaparim 😅