Senemf54 Gzmkk benimde 3 gün geçmişti herhangi bi adet belirtisi de yoktu ağrı falan dayanamayıp test yaptım negatif çıkar diye beklerken pozitif çıktı şuan 24 haftalık olduk 😇
gizemozdemir90 Gzmkk gebelik varsa artik cikar. Benim 1 gun gecmisti silik cikti, sizin varsa cikar yoksa da adet olursunuz psikolojik olarak beklenince de gecikiyor adet. Ben 2 ay gecikti hep testten sonraki gun adet oldum negatifi gorunce. Insallah pozitiftir🙏🏻
btl-34 Böyle beklemekte çok stresli ben o strese dayanamayıp test yapmıştım. Çünkü hep aklımdaydı ve huzurumu kaçırıyordu acaba hamilemiyim sorusu.
Gzmkk Kızlar hepinize çok teşekkür ederim yorumlar için allah herkeze nasip etsin test yapmadım ama pazartesiye sıra aldım varsada yoksada orda öğrenicem eğer yoksa ne gerekiyor onu danışırım inşallah vardır bu mübarek ayda allah herkezin duasını kabul etsin