Sekerk şaka mısın!
Böyle birşey yaşamadım.postunu da yeni görüyorum.boyle durumları burda sormak yerine doktoruna danismalisin. Herşey de buraya yazilmiyor sonra cevap alamayınca çirkeflik yapmaya başlıyorsunuz.bilgisi olan yazar olmayan yazmaz da bu sekilde tepki vermek de çok gereksiz.yalan yanlış yönlendirmek olur mu iyi düşün.ben böyle şeyleri ebe ya da doktoruma yaziyorum. Cevap alamayacagim şeyleri sormamayı tercih ediyorum akil var mantik var hersey yazilmaz sorulmaz oyle dusunuyorum.👍 doktor değiliz değiller nerden bilsin insan başına gelmeyeni sakin olun.doktorunuz a görünün.
Ayrıca sorar sormaz postunuz görünmez kullanıcılara
üst üste boş çiçek böcek atarsanız yorum olarak 10 15 yorum olarak üste çıkacaktır ve bilen birileri görür o zaman yazan bilgisi olan size yazabilir.iyipostu acar acmaz yanit gelmesini beklememelisiniz.bir kişi anca görürse görür hani.Forumu kullanmayi ogrenirseniz ara kisminda yazabilirsiniz belki sizinle ayni sikayeti yasayan biri de onceden post acip sormustir orada cevap bulabilirsiniz.
Forumu ne kadar iyi kullanmayi ogrenirseniz o kadar rahat edersiniz. Faydalı olacak tek tavsiyem budur size iyi günler.👍