KucukAnne538 umarım🙏🏻 Öncesinde esin hanımdaydım ve hiç memnun değildim. Fatma hanımla Mart 2020′de kimyasal gebeliğim olmuştu o zaman tanıştık, Mavi Deniz Tıp merkezindeydi. Buraya geldiğinde de peşini bırakmadım. Kontrollerim oldu ara ara. Şu an 18+0 dayım. Bir gün surat astığını ilgisiz kaldığını görmedim.