Hanımlar merhaba, 34+5 haftalık hamileyim. dünden beri küçük tansiyonum yüksek çıkıyor 128/95 , 125/92 civarı hep, baş ağrım da var 2 gündür. Doktorumun bilgisi var düzenli takip etmemi istedi 10un üzerine çıkarsa arayacağım. Bu durum beni çok korkutuyor. benzer tansiyon problemi yaşayanınız var mı ?