Ben normal doğum yaptım ikincisinde normal bekleniyor. Ama ilk normalim için alttan sezeryan esprisi yaparım hep öyle zor oldu maalesef. Ektim ve en yakın 2 arkadaşım sezeryan oldular 3.gün olmadan ayağa kalkıp her işlerini kendileri yaptılar nerdeyse. Ben 15 güne yakın yatmak durumunda kaldım. Başka bi arkadaşta sezeryan oldu ama 10 gün yattı kendi deyimiyle nazından yatmış 😊 her doğum kişiye özeldir. En iyisine odaklanın. En iyisi olsun ve en sağlıklı şekilde bebeğinize kavuşun 😊 kötüye kendinizi kapatın.