Yaseminkosar22 ilk zamanlarda benim de çok olmuştu kasık ağrım hala da sancılarım decam ediyor 27. Haftadayım. Doktor kanama olmadığı sürece normal rahim geriliyo büyüyo demişti. Sizin de o yüzden olabilir. Dayanılamayacak gibi bi ağrı ve kanama, lekelenme olduğunda doktorunuzla görüşün muhakkak🌸