minnosanniss
minnosanniss Size de çok geçmiş olsun , benim 2.ayım doldu artık ve geçmeyen bulantılar başladı her dakika bi öğürtü mutfağa girip bir şey pişiremiyorum her şey çok kokuyor çamaşırları yıkamak asmak çok zor çünkü deterjan kokuyor artık yumuşatıcı kullanmıyorum, ilacı Gece yatarken bi de sabah kahvaltıdan sonra içiyorum çalıştığım için iş yerinde de faydasını göreyim diye ama ona da bünyem alıştı galiba kısa sürede etkisi geçiyor 🙁