Merhaba 10+2 olduk bir gün içinde bütün belirtilerim kesildi. Yani zaten belirtilerim çok yoktu kendimi hamile gibi hissetmiyordum hatta bazen unutuyordum, göğüslerimin hassas ve büyümüş olması sık idrara çıkmak özellikle geceleri. Bu kadardı belirtiler. Bunlar da aniden kesilince kendimi kötü hissetmeye başladım acaba bebeğe bişey mi oldu diye 😢 kanama ağrı vs hiç biseyim yok.