Sibelcepni23 Arkadaşlar son adetim 6 nisanda başladı gebelik planlıyoruz nasipse .Yaklaşık 3 4 gündür yumurtalık kısmımda adet sancısı gibi hafif agrılar oluyor geciyor .Daha adet olmama çok var sebebi ne olabilir ilk defa basıma geliyor
2melekannesi_ Sibelcepni23 adetinize 3-4 gün kala olsa gebelik belirtisi olabilirdi ama daha adetinize varmış bu sancılar yumurtlama/çatlama belirtisi olabilir bu günleri değerlendirin eşinizle☺️
Yaseminkosar22 Bende şuanda gebeyim ve adet sancısına bezer sancılarım var üstüne görmüş olabilirsin bence bir test veya kan verdir derim canım
Sibelcepni23 boncukbiranne hayır test yapmadım ama daha önceden basıma gelmemişti suanda devam ediyor mesela yumurtalıklarımda adet gibi hafif sancı var
Anne_Karina Sibelcepni23 yumurtlama döneminde benimde sancılarım oluyodu çatlatma iğnesi mi yaptırdınız?
boncukbiranne Sibelcepni23 Anladım yumurtlama dönemi olabilir ovülasyon takibi yapın bence akintinizda var mı varsa yumurtlamadir
Sibelcepni23 Anne_Karina hayır uzmana göründüm kan sonuçlarım ve ultrasonda herhangi bi sorun olmadığını söyledi folikasit verdi canım🌸
boncukbiranne Evet adetinize varmış belki hamile olabilirsiniz test yapın isterseniz eğer yoksa ovülasyon testi alın yapın
boncukbiranne Evet erken ama bazen tutabiliyor benim ilk hamileligimde 15 gün varken cikmisti bir deneyin hiç olmazsa ovülasyon testi yapın belkide yumurtlamadir
Sibelcepni23 boncukbiranne ilk hamimileliktw belirtiler nasıldı sizin ?Nasıl test yapmaya karar verdiniz
Sibelcepni23 2melekannesi_ umutlanmak istemiyorum daha çok yeniyiz üç aydır deniyoruz nasip rabbim hayırlı zamanda sağlıkla versin 🤲🏻