Kızlar merhabalar ben 12.haftada testi yaptırdım ultrasonda sıkıntı çıkmadı kan alındı e nabızda tsh sonucu serbest t3 ve serbest t4 sonucunun değerlerini görebiliyorum ama beta yok neden sizce haftasonu girdi araya sorun mu var panik yaptım 1 hafta oldu yaptıralı testi