Gmksr Sorularınızı alabilirim, Covid -19 olup enfeksiyon nedeniyle 21 Nisan saat 21.00 da hastaneye yattım ve 22 Nisan gece 02.30 da tam 36 Haftalık olarak acil Sezeryanla ikiz bebeklerime kavuştum 😇🤲
Gmksr aksoyrumeysa Covid Kadın doğum pandemi bölümünde yattığım için pek problem olmadı o yüzden, normalde her hastane pozitif vakanın yanına refakatçi de almıyor devletlerde ama ben İstanbul Sultangazi Haseki de yaptım özelden farksız tek ve büyük oda da refakatçim ile kalıyorum. Hepimiz için hayırlısı olsun 🤲
Gmzatgl Geçmiş olsun aynı zamanda gözün Aydın canm 🥰 küveze koydularmı ne kadar kalıcak bende 36 ya giricem erken doğum olablr dedi doktor kaç gün yatılır bilmiyorum 😏
Gmksr Gmzatgl teşekkür ederim canım darısı başınıza 🤲 evet oğlum küvezde malesef ne kadar kalacağına dair bilgimiz yok belli değil, kızım yanımda ama arayıp bilgi alıyorum oğlum hakkında iyiye gidiyor dediler. Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 😇🤗