Kbrson canım benimde hamileliğimi öğrendikten kısa bi süre sonra akıntım başladı acık kahve hergün azda olsa çamaşırımı kirletiyordu ilk haftalarda doktorum normaldir yerleşme kanamasıdır dedi ama hep devam etti 9. Haftama geldiğimde hemde anneler günü😔 kanamam oldu hemen acile gittik müdale ettiler cok şükür ki çabuk kesildi devamı da olmadı allahım tekrarlatmasın inş o günden beri progestan kullanıyorum iyiyim cok şükür🙏🏻 Demem o ki nolur erteleme ilk fırsatta git doktora allahım evlatlarımızı korusun🙏🏻