Plttzhdd 23haftalık gebeyim bebeğimin hareket lerini hissediyordum ama ara sıra hissetmiyorum dünden beri normalmi acaba.?
Mihrininannesi Plttzhdd normal canim. Duzensiz oluyor o haftalarda. Hafif tatli birsey yiyip sol tarafina yat sessiz bir odada illa hissedersin yine
suscarparimm Plttzhdd O haftalarda hareketlerini düzensiz hissetmeniz çok normal. 28 haftadan sonra 2 saatte bir 10 hareket olacak şekilde sayabiliyorsanız düzene girmiştir 🙂
Mihrininannesi Plttzhdd sen de sag ol canim. Benim o hafta birkac kez hissederdim sonra sesi cikmazdi. Doktora sordum normal demisti…