Yaya Selam kizlar.etrafimdaki hamileler hep kasik gogus agrisu olduklarini soyluyolar benim hiv agrim sizim yok acaba bende bi sorunmu var bebek buyumuyomu.benim gibi olan varmi?
Sulee_ Yaya Herkesin hamileliği aynı değildir benimde hic olmadı şimdi 17.haftadayım ufakdan göğüslerime dokununca acıyor herkes bir olmaz endişe etmeyin
Omerhatice Yaya canim her gebelik farklıdır bende şu an 29 +5im mesela ilk 3ay çok oldu hassiyet agri sonra geçti 20. Haftalarda gene başladı öylesine basladiki kanıyor kasiniyordu en sonda kremle çözüm buldum su an ağrım falan yok mesela 😊
Eymenbby4 Yaya bence şanslısınız herkesin gebeliği bir değil kimisi ağrı sızı bulantı hissetmez kimisi hepsini yalar sanşlısınız 😙