SofiB Canım öncelikle allah sağ salik bebişini kucağına almayı nasip etsin🙏🏻 Benim de doğumum nasipse Temmuz başı. Tabi o zamana durumlar ne olur bilemiyorum ama eşim de doğumda yanıma girmeyi düşünüyor. Özelde olucak doğum. Bana zaten yapılacak doğum öncesi de, doğum esnasında yanıma gireceği için eşime de yaparlar sanırım değil mi? Bir de özeldeki şu pcr testinden oluyor ve sigorta karşılamıyor sanırım ekstra para alınıyordur🤷🏼♀️