ikinciannelikseruveni Selam kızlar nasil gidiyor neler yapiyorsunuz? Agrilariniz falan var mi ? bende inanilmaz bir mide bulantisi var. Cok fazla da yalanci sanci cekiyorum, bazen dayanamayacak kadar cok agriyor hatta. (34+0)
Melek- ikinciannelikseruveni regl sancısı gibi sancılar başladı bazen korkutmuyor da değiller:) ani bir sancı girip vajinada batmalar oluyor sonrasında iç çamaşırımda bir ıslaklık oluyor 2 gündür. Yani sona yaklaştıkça zorlu günler başladı sanırım
Mzgnormann ikinciannelikseruveni ya bende 33+3 benim bulantılarım ilk gün ki gibi başladı yine sinir bozucu sancıları söylemiyim o ayrı dert😩
ipekeylul ikinciannelikseruveni yarin 36 haftalik oluyoruz ve inanılmaz agırlastim.. 2. Gebeligim yatsam veya otursam kalkasim gelmiyor asla.. aniden kramplar ve sancilar oluyor ama duzensiz ve yalanci sancilar onlarda. Dogurup kurtulmak istiyorum sadece bu kadar soyleyeceklerim🤣
Meryemkale ikinciannelikseruveni 35+2 den bildiriyorum dün çatı muayenesi oldum o an biraz kanama gibi bişey oldu Dr normal dedi bugünde akıntım hep kanlı acaba nişan mı bilemiyorum zaten 1 haftadır arada regl sancısı gibi vuruyo ama nstde bişey çıkmıyo doğurcaksamda bilgisizlikten anlamam herhalde😂
Zeynep0332 Pzt 35.hafta bklm 😇 mide yanması başladı gene..kilosu 2500..bense 15 kilo aldım..şükür balon yutmuş kürdan gibiyim göbüş var sadece 😃😃 ilk kızımda hiç ağrılarım olmamıştı ama bu sefer ogluş baya bi agrı sancı ne varsa yaşatıyor 😇 2dir nst baglanıyorum şükür sancı çıkmıyor..
Srcozlm17 33 haftalık olduk perşembe günü sabah karın agrısıyla uyandım igne batırırlar ya aynı onun gibi agrım oldu kramp şeklinde birde korktum hatta nefes bile almakta zorluk çektim bacaklarım kollarım belim efsane agrıyor halsizlik zaten en başta sanırım sonlara geldik daha da zor geçiyor 🤦♀️ Korkmuyorum degil yani ilk gebeligim
Kubra5734 ikinciannelikseruveni pazarteei 36 haftalik olucam 34. Hafta hareketleri cok aktifti bu hafta hareket ediyor sms hic guclu degil onun disinda bu hafta buyuk tuvalet oroblemi basladi bende gunde 3 4 kere geliyor ams hem ksbixlik yasiyorum hemde tuvaletm geldiginde migdem ve belim agriyir bszen cok xorluyor beni
Atesmom ikinciannelikseruveni 36 benimde 23 kilo aldımmm bebek 2800 kasılmalar ve bazen sancılarla geçiyor günlerim çatı muayenesi oldum 10saniye falan sürüyor bu arada
Hanife_ikranuR ikinciannelikseruveni bende 34 +2 olduk bendede geceleri başlıyor kasık ve bel ağrısı bacaklarımda derman yok doktora demiştim normal diyo ama bilmiyorum bu aralarda tansiyon düşüklüğü de oldu hayırlısı bakalım
Bsmlh ikinciannelikseruveni 36+0 şimdi dr geldim 35 beri yalancı saldığım kasılmalar sancı çıktı uğraşıyoruz ozellıkle alsam cok oluyor şimdide ilk sezeryan yerım cok incelmiş moralim cok kötü toplayamıyorum kendimi sancı yok bende kasılma tek semsert olması