Mercimegimbenim 6-7 haftalık ultrason görüntüsü varsa ben de yorum yapabilirim, karından yapıldıysa USG. 😁
Umudumbitmedi Mercimegimbenim ay inşallah doğru çıkar tahminin ben kız istiyorum tabi sağlıklı olsunda hiç önemli değil eşim erkek bence diye tutturdu o erkek istiyor kafa tası yapısınıda erkeğe benzettiler burdan biri ramzi teorisine göre kız ama kese yuvarlak bebek sağa yatık bakalım ne çıkacak çok merak ediyorum💞💞💞
Cannur58 MercimekVeaAnnesi google hızlı resim yaz canım oraya ekle resmi kopyala de sonra istdgn yerin altına yapıstır
AysheGeldi @Mucizepamugum bizim de cinsiyetimizi soyleyebilur misiniz 😊 [url=https://hizliresim.com/mggkis][img]https://i.hizliresim.com/mggkis.jpg[/img][/url]
Mucizepamugum AysheGeldi 10w6 yazan kız gibi canim üsttekinde 11yaziyo aklim karisti tam emin olamadim 😊
Mucizepamugum Tgckryl tatlim sen @Egeymen bu arkadaşa sor biliyo remzi diye bisey varmis ordan biliyo ☺