ipek2327 Kizlar 18 haftalik hamileyim, biraz once doktordan aglayarak çıktım. Bebegin suyunun az oldugunu soyledi ve beni cok korkuttu. Yalvaririm basina gelen ve bu durumu atlataniniz var mi, neler yaptiniz, yardim edin
Nilasyamom ipek2327 canım bana da dedi 2 hafta önce gittiğimde 12 olan su iki hafta sonra 10 olmuştu. Daha fazla su tüket takibini yapıcaz dedi. Sabahları 2 havuçu sık suyunu iç ve gün içinde 3 ltden az su içme 👍🏻 Bebişi strese sokma annesi ☺️
Minigimyolda ipek2327 15. Haftada suyun az suyun geliyordur belki farketmiyor olabilirsin dedi bir haftamı zehir etti sabah akşam birer bardak havuç suyu içtim günlük bir deveci armudu yedim bir hafta sonra gttigimde suyun gelse biterdi dedi doktorlar genelde en kötüsünü söylüyor stres yapmayın şuanda suyu olması gerektiği gibi
Elcnbykckr ipek2327 havuç suyu öneriyolar su da tüketin bol bol ve en önemlisi kendinizi yormicaksınız cok hareket etmiceksiniz ve sık doktor kontrolüne gitmeniz lazım suya bakmaları icin
serenty_123 Havuç suyu çoğaltıyor diye biliyorum panik yapmayın bebeği de strese sokmayın herşeyin bi çaresi var
serenty_123 ipek2327 doğrudur Inanirim çok zor evlat başka bisey dualarım sizinle deveci armudu ve havuç suyu iyi geliyor deneyin mutlaka rabbim size bağışlasın inşallah 🤲🌺
N-h-e123 Genelde bu tarz postlarda havuç ve havuç suyu öneriliyor ve düzelme oluyor diye biliyorum geçmiş olsun 🌹🌿
ipek2327 Elita Hayir hicbir sey onermedi. Yapilacak bir sey yok bol su icop bekleyecez dedi. Eve aglayarak geldim, sag olsun
NagihanGedik27_ Hiç merak etme banada 16. Haftamda suyun az dedi günde en az 3vlitre su hergün 1 bardak taze sıkılmış havuç suyu bşrde günde yarım saat yürüyüş çok önemli ben şuan 29 hastalığım suyum gayet normal ilerliyo